Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,exept mine

Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??Every One Before And After Got Approval Of My Case Number,Can Any Reasons Why Mine Delayed??

what is your refrence number?